Joke maakt een Postbode met splitpennetjes.
woensdag 22 april 2009
Eindstage
EINDELIJK!
De eindstage, daar keek ik zo hard naar uit!
Dit is week 1. We werken rond de post en hebben een fijne tijd!
De eindstage, daar keek ik zo hard naar uit!
Dit is week 1. We werken rond de post en hebben een fijne tijd!
Abonneren op:
Posts (Atom)
