Joke maakt een Postbode met splitpennetjes.
woensdag 22 april 2009
Eindstage
EINDELIJK!
De eindstage, daar keek ik zo hard naar uit!
Dit is week 1. We werken rond de post en hebben een fijne tijd!
De eindstage, daar keek ik zo hard naar uit!
Dit is week 1. We werken rond de post en hebben een fijne tijd!
zondag 15 maart 2009
donderdag 12 maart 2009
dinsdag 10 maart 2009
maandag 9 maart 2009
zaterdag 7 maart 2009
WELKOM!!!
Hallo Allemaal!
Mijn naam is Joyce Peeters. Ik ben derdejaarsstudente kleuteronderwijs aan de Karel de Grote Hogeschool te Antwerpen.
Om een extraatje aan mijn stage te geven naar ouders, andere studenten, leerkrachten, ... toe, heb ik deze weblog aangemaakt.
Alle gebeurtenissen van in de klas, kan u hierop terugvinden.
Veel kijk-en leesplezier!
Mijn naam is Joyce Peeters. Ik ben derdejaarsstudente kleuteronderwijs aan de Karel de Grote Hogeschool te Antwerpen.
Om een extraatje aan mijn stage te geven naar ouders, andere studenten, leerkrachten, ... toe, heb ik deze weblog aangemaakt.
Alle gebeurtenissen van in de klas, kan u hierop terugvinden.
Veel kijk-en leesplezier!
Groetjes
JufJoyce!
Abonneren op:
Posts (Atom)
